بهروز رضوی در برنامه «دست در دست»: رادیو رسانه بی مزاحمتی است

تهران (پانا) - بهروز رضوی؛ گوینده نام‌ آشنای رادیو و بازیگر که مهمان پانزدهمین قسمت از برنامه «دست در دست» بود، گفت فعالیت هنری اش را از مطبوعات شروع کرده است و سپس وارد عرصه گویندگی رادیو شده است زیرا رادیو رسانه بی مزاحمتی است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بهروز رضوی در برنامه «دست در دست»: رادیو رسانه بی مزاحمتی است

بهروز رضوی در ابتدای این قسمت از برنامه «دست در دست» پیرامون ویژگی‌ اصلی گویندگان رادیویی بیان داشت: افراد علاقمند در ابتدا باید یک حال خوب داشته باشند و دل‌شان با گویندگی باشد. کاری که با علاقمندی و لذت انجام شود بازدهی و نتیجه خوبی دارد. من خوشبختانه به حضور با دوام و ثبات رادیو علاقه دارم و معتقدم حتی بعد از فراگیری تلویزیون، رادیو پررونق تر هم شد. چون رادیو یک رسانه بی‌مزاحمتی است و هیچ وقتی از شما نمی گیرد و کسی را از کاری باز نمی دارد. به همین دلیل است که رادیو را یک رسانه گرم می دانند چون با شنونده بده بستان دارد.
او درباره اولین حضور خود در سینما بیان داشت: آن زمان من دستیار سیروس الوند بودم، همزمان با فوت همسر اولم هنگام بازگشت از مراسم، سیروس الوند برای اینکه من را از عزا درآورد یک نقش کوتاه را با زنده‌یاد خسرو شکیبایی به من داد.
وی درباره دوستی خود با زنده‌یاد خسرو شکیبایی افزود: من، خسرو شکیبایی و مجید مظفری در سنین 20، 22 سالگی کارهای مشترک می‌کردیم و یاران گرمابه و گلستان بودیم. پیش می‌آمد که ساعت‌ها در خیابان‌های تهران راه می‌رفتیم و برای هم شعر می‌خواندیم. شعر خواندن خسرو با آن صدای نازنین بسیار به یادماندنی بود. سعی می‌کردیم در این برخوردها شعرهای تازه‌‌ای برای هم بخوانیم. یادش بخیر، خسرو در هر جمع و مجلسی می‌درخشید و با حضورش آن جمع را گیرا و پرحرارت می‌کرد.
مهمان دیگر برنامه اردشیر آل‌عوض سلطان‌آباد، جهادگر و فعال اجتماعی بود که بالغ بر یک سال و نیم است مدیریت بقعه امامزاده یحیی(ع) با قدمت تاریخی بیش از 800 سال را در تهران بر عهده دارد. او درباره فعالیت‌های خود در دوران کرونا گفت: برای مبارزه با کرونا سازوکارهایی تعریف شد. کارگروه‌هایی همچون ارتقای کیفیت سبک زندگی، دیوار شادی کودکان، سلامت معنوی و ... در این مدت مشغول به کار هستند.
وی که از رزمندگان دوران دفاع مقدس هم بوده، درباره انگیزه خود با وجود مشکل قلبی که دارد، گفت: به زعم و تصورمن مردم فهیم و خوش‌فکر ایران بزنگاه‌های مختلف تاریخی را بیش از مدیرانشان تشخیص می‌دهند. لذا یکی از انگیزه‌هایی که باعث می‌شود کسانی که طعم کار‌های جهادی را چشیده‌اند هیچ‌وقت فارغ از کار جهادی نباشند لبخند مهربانی و شادی است که در چهره مردم می‌بینند.
این جهادگر ادامه داد: با وجود اینکه محله امامزاده یحیی(ع) ریزدانه است و کوچه‌های تنگ دارد، اما رفتار مردم بسیار صمیمی است و زندگی در آن بسیار جریان دارد. مردم از وضعیت یکدیگر اطلاع دارند. بنابراین اگر تشخیص دهند کسی آمده که از آنها برای کارهای زمین مانده استفاده کند، لبیک می‌گویند و کوتاهی نمی‌کنند. از این رو شاهد صحنه‌ها و خاطره‌های فراوانی از این یاری‌ها هستیم.
گفتنی است برنامه «دست در دست» یک قرار پاییزی است که با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی، به پررنگ تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.
«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و کارگردانی مهدی زنگنه که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار