مرغ و تخم مرغ  با قیمت مصوب در بازار عرضه می شود

شیراز (پانا) - معاون  هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس عنوان کرد بر اساس تصمیم کارگروه،  قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم مرغ گرم 20 هزار و 400 تومان و قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ نیز 14 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مرغ و تخم مرغ  با قیمت مصوب  در بازار عرضه می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، ظفرافشون در بیست و ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان فارس که به ریاست وی برگزار شد، تصریح کرد: واحدهای مرغداری و کشتارگاه‌ها از تاریخ بیست ویکم آذر ماه و واحدهای صنفی از تاریخ بیست و دوم آذر ماه موظف به رعایت قیمت های مصوب هستند.
وی با اشاره به اینکه تحریم ظالمانه بر کشور حاکم است و مردم تحت شدیدترین فشارها قرار دارند، ابراز کرد: قشر ضعیف و متوسط که اکثریت جامعه را تشکیل می دهند به دنبال مرغ و تخم مرغ هستند از این رو از تولیدکنندگان، کشتارگاه ها و عرضه کنندگان تقاضا دارم در این شرایط سخت با حکومت و مردم آسیب پذیر همراهی لازم را داشته باشند.
افشون با بیان اینکه شرایط کشور ما با رفتن ترامپ رو به بهبودی است، چرا که اقدامات وی عقلایی و قانونی نبود بلکه قلدرانه همه ابزارهای غیرقانونی را به مردم تحمیل می کرد، ابراز کرد: امیدوار هستیم که عقلانیتی بر حاکمان کشورهایی که با ما دارند به زور حرف می زنند حاکم شود و شرایط ایران روز به روز بهتر شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در ادامه به میوه تنظیم بازار شب عید نیز اشاره کرد و افزود: سیب و پرتقال به منظور عرضه با قیمت تنظیم بازار در شب عید خریداری و ذخیره سازی می شود.

در عرضه مرغ و تخم مرغ جزیره ای عمل نشود

در ادامه نشست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: بازار مرغ و تخم مرغ متلاطم است و یکی از مهمترین عوامل آن جزیره ای عمل کردن است از این رو باید تابع تصمیمات کلان کشوری باشیم.
حسین پژمان تصریح کرد: جهاد کشاورزی بر اساس وظیفه ذاتی از تولیدکنندگان حمایت می کند اما مصرف کننده نیز افراد جامعه ما هستند و اگر تولیدکنندگان مرغ را با سود کمتر عرضه کنند جمعیت بیشتری قادر به خرید هستند که در نهایت به نفع همگی است.
وی با اشاره به اینکه عرضه نهاده به شکل سیستمی با هدف ایجاد شفافیت و رعایت عدالت انجام می شود، ابراز کرد: درصدد رفع اشکالات در این زمینه هستیم.
بیست و ششمین ستاد کارگروه تنظیم بازار استان فارس به دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت و به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار