جزئیات واژگونی تریلر در بزرگراه امام علی(ع)

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات واژگونی یک دستگاه تریلر را در بزرگراه امام علی (ع) تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات واژگونی تریلر در بزرگراه امام علی(ع)

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به پانا گفت: ساعت ٠۶:۵٠ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی، بعد از پل سبلان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل ۵۵ تن سازمانی، به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که یک دستگاه تریلر که باری نداشته به هنگام حرکت از مسیر خارج شده و بعد از برخورد با دیواره های حاشیه سمت راست بزرگراه واژگون شده بود. بر اثر این حادثه نشت گازوییل در محل اتفاق افتاده بود که بلافاصله با حضور عوامل راهور کنترل تردد صورت گرفت. آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و راننده که مرد حدودا ۴۵ ساله بود، داخل خودرو محبوس بود.

به گفته ملکی، عملیات رهاسازی راننده آغاز شد و بعد از مدتی تلاش آتش نشانان تریلر را بلند کرده و با تحویل این فرد به عوامل اورژانس مشخص شد که متاسفانه وی جان خود را از دست داده است که با کمک جرثقیل سنگین، تریلی به حالت عادی برگردانده شد و به محل امن منتقل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار