نشست هیأت ورزشی دانش آموزی استان با مسئول انجمن های فوتسال و طناب زنی دختران و پسران برگزار شد

بوشهر(پانا)_ رئیس هیأت ورزش دانش آموزی استان بوشهر گفت به منظور برگزاری مسابقات غیر حضوری قهرمانی دانش آموزی استان  نشستی با مسئول انجمن های ورزش دانش آموزی رشته های فوتسال و طناب زنی دختران و پسران برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۱۴۵۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست هیأت ورزشی دانش آموزی استان با مسئول انجمن های فوتسال و طناب زنی دختران و پسران  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت استان بوشهر، منوچهر هوشیار اظهار کرد : در سال جاری به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و شیوع ویروس کرونا مسابقات به شکل غیرحضوری برگزار می شود

وی افزود: مسابقات استان با محوریت ارتقای سلامت جسمی، روحی و اجتماعی و تحرک، پویایی مبارزه با چاقی و اضافه وزن و همچنین ایجاد فضای نشاط و شادابی در رشته های ورزشی انفرادی (طناب زنی، شطرنج، تکواندو ، کاراته و ووشو) و تیمی (بسکتبال، فوتبال، والیبال ، هندبال و فوتسال) در مقاطع متوسطه اول و دوم دختران و پسران از بهمن ۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

هوشیارادامه داد: مسابقات کشوری دختران و پسران به صورت غیر حضوری از اواخر بهمن ماه شروع و تا اواخر تابستان ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
تصمیم براین است که تیم های ورزشی دانش آموزی استان بوشهر در سی دوره مسابقه قهرمانی کشور حضور داشته باشند.
با اجرای مسابقات دانش آموزی امسال درواقع با ورزش به مبارزه با بیماری کرونا و مقابله با چاقی و اضافه وزن خواهیم رفت.
سعی براین است که با جشنواره های متنوع و هدفمند ورزش در منزل اعم از ورزش صبحگاهی، طناب زنی و همچنین جشنواره های مهارتهای ورزشی فضای نشاط و تحرک راتاریشه کن شدن کرونا دنبال کنیم وبرای تحقق این مهم به همکاری و مشارکت اولیا بسیار نیازمندیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار