برگزاری مجلس دانش آموزی دختران استان چهارمحال وبختیاری

شهرکرد(پانا) -مجلس دانش آموزی دختران استان چهارمحال وبختیاری امروز از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجلس دانش آموزی دختران استان چهارمحال وبختیاری

این جلسه صبح امروز با حضور اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی دختران استان و مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش و مسئولان سازمان دانش آموزی در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در این جلسه که مدیریت آن به عهده اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی استان بود و به مدت 2 ساعت ادامه داشت، دانش آموزان متقاضی ایراد نطق، ضمن سخنرانی به بیان نقطه نظرات و مسایل خود و دانش آموزان منطقه و شهرستان محل تحصیل پرداختند و مسئولان آموزش و پرورش استان در جریان مطالبات و درخواست های دانش آموزان قرار گرفتند. پس از پایان نطق دانش آموزان، مدیر کل آموزش و پرورش استان پاسخگوی سئوالات و نقد های دانش آموزان بود.

فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری در ادامه جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور دانش آموزان آگاه و نواندیشی که در تشکل مجلس دانش آموزی حضور دارند،گفت:«ما به دنبال این هستیم که دانش آموزان این اندیشه را بپرورانند که قادرند در این دنیای بزرگ تغییر ایجاد کنند و ما ایمان داریم که دانش آموزان می توانند؛ البته به شرطی که این تفکر در چهارچوب فکری نماند و به عمل برسد.»

وی با توجه به انتقاد اکثر دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی نسبت به عملکرد پیام رسان شاد افزود: شما به عنوان نمایندگان دانش آموزان می توانید نسبت به عملکرد بستر شاد پژوهش و تحلیل مناسب داشته باشید تا بدانید که این بستر چه تفاوتی با سایر بسترها دارد.

او همچنین در خصوص برگزاری امتحانات تاکید کرد: چنانچه در نیمه دوم سال تحصیلی ویروس کرونا ریشه کن شده باشد، قطعا امتحانات بصورت حضوری برگزار خواهد شد و در غیر این صورت فقط شاهد برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم و کنکور بصورت حضوری خواهیم بود.

در پایان جلسه اعتبار نامه اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی استان به آنان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار