آسمان 14 نقطه سیستان و بلوچستان بارانی شد

کمینه دما در استان به منفی ۴ درجه خواهد رسید

زاهدان (پانا) - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان اعلام کرد امروز با فعالیت سامانه بارشی در نیمه شمالی استان، از 14 نقطه بارندگی گزارش شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آسمان 14 نقطه سیستان و بلوچستان بارانی شد

محسن حیدری در گفت وگو با پانا اظهار کرد: همانطور که انتظار می رفت موج ضعیف بارشی امروز بخش هایی از نیمه شمالی استان را فرا گرفت و بارش های پراکنده از شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش و مهرستان گزارش شد.
وی افزود: اکثر بارش های این سامانه پراکنده بود به طوریکه بیشینه بارندگی ها با میزان 3.9 میلی متر از شهر خاش گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از خاش بیشترین بارش ها از ایستگاه های «خیرآباد» و «جون آباد» زاهدان 3، مرکز تحقیقات هواشناسی استان در شهر زاهدان و ترشاب خاش 2، «کوشه»، «سنیب»، «درودی نرون» در خاش و فرودگاه زاهدان 1 میلی متر گزارش شده است.
حیدری در بخش دیگری به کاهش دمای هوا در استان اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی انتظار می رود روند کاهش دما و سرمای هوا تا نیمه هفته آینده ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: امروز هامون در شمال استان با دمای صفر درجه سلسیوس سردترین شهر استان شد و پیش بینی می شود در روزهای آینده با ادامه کاهش دما، کمینه دما در استان به منفی سه تا منفی چهار درجه سلسیوس برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار