حرکت خیرخواهانه یک معلم الگوی اهالی محل قرار گرفت

ورامین(پانا)- همسر یک معلم خیر در ورامین می گوید نزدیک به یک هفته بود همسرش شادابی همیشگی را نداشت و پس از جستجو متوجه شده دغدغه‌‌ او از آنجایی است که 3 نفر از دانش‌آموزان او به خاطر نداشتن گوشی، تصمیم به ترک تحصیل گرفته‌اند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
حرکت خیرخواهانه یک معلم الگوی اهالی محل قرار گرفت

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، در یکی از مغازه‌های ورامین که شاید تعدادشان هم کم نباشد شاهد حرکت خیرخواهانه بودیم. وقتی در مورد این کار از مغازه دار سوال کردیم، او گفت: همسر من خانم معلمی است که در یکی از روستاها مشغول به تدریس است.

این مغازه دار گفت: نزدیک به یک هفته است که همسرم شادابی همیشگی را ندارد و پس از جستجو متوجه شدم دغدغه‌ او از آنجایی است که سه تا از دانش‌آموزان او به خاطر نداشتن گوشی، تصمیم به ترک‌تحصیل گرفته‌اند. با همفکری همسرم اقدام به جمع آوری کمک‌های خیریه از مشتریان کردیم تا بتوانیم مانع تصمیم این دانش‌آموزان شویم. مردم هم با اعتمادی که به قشر معلمی دارند از این عمل خیرخواهانه استقبال کردند و تاکنون مبلغ خرید یک گوشی فراهم آمده است که انشاالله به زودی بقیه مبالغ هم جمع‌آوری و گوشی برای دو دانش آموز دیگر فراهم خواهد شد.

او در جواب این سوال که این دانش‌آموزان تا الان چگونه از فضای مجازی استفاده می‌کردند گفت: این دانش‌آموزان برای استفاده از شاد متوسل به فامیل و همکلاسی‌های خود بودند که فشارهای روحی وارد شده به آنها، دلیل اتخاذ این تصمیم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار