شناسایی سارقان 7 میلیاردی تجهیزات ورزشی

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 3 سارق محموله تجهیزات دولتی به ارزش 7 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و گفت سارقان هنگام فروش اموال سرقتی شناسایی و بازداشت شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی سارقان 7 میلیاردی تجهیزات ورزشی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح این خبر اظهارکر: در پی تماس تلفنی کسبه بازار تجهیزات ورزشی منیریه با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه راننده و سرنشینان خودروی سواری پژو 405 و یک دستگاه خودروی وانت قصد فروش تجهیزات ورزشی گرانقیمت و لوکس را دارند و رفتار آنان به نظر مشکوک می باشد، واحد گشت کلانتری 112 ابوسعید برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور واحد گشت در میدان منیریه، خودرو وانت که حاوی مقادیر زیادی تجهیزات ورزشی بود متوقف ولی خودرو 405 از محل متواری و با تعقیب ماموران، پس از مدتی تعقیب و گریز و برخورد خودروی متواری با چند خودرو در نهایت در خیابان ولی عصر متوقف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان این که در این رابطه 3 متهم دستگیر شد، عنوان کرد: با انتقال متهمان به کلانتری 112 ابوسعید، در تحقیقات پلیسی، مشخص شد متهمان حدود 20 روز قبل در باقر شهر محموله تجهیزات ورزشی را از یک دستگاه کامیونت سرقت و امروز با مراجعه به میدان منیریه قصد فروش تجهیزات ورزشی مسروقه را داشتند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی محموله سرقتی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 7 میلیارد و 500 میلیون ریال بر آورد کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: هوشیاری کسبه و اقدام سریع عوامل کلانتری 112 ابوسعید عامل دستگیری سارقان و کشف محموله تجهیزات ورزشی مسروقه می باشد.

رئیس پلیس پیگیری تهران در پایان به تحویل محموله تجهیزات ورزشی به مال باخته با هماهنگی های قضائی اشاره و اضافه کرد: هر سه سارق با صدور دستور قضائی روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار