کشف 203 کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

تهران (پانا) - طی عملیاتی مشترک که توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران و کرمان صورت گرفت، 203کیلو و 200 گرم تریاک کشف شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف 203 کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد با استفاده از خودروی سواری 405 مقادیری تریاک از قاچاقچیان مرز شرقی کشور تهیه و به شهر تهران انتقال دهد، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم قصد دارد، قبل از انتقال محموله به تهران آن را در مخفیگاهش واقع در استان کرمان پنهان کرده تا در فرصت مناسب دیگری به شهر تهران انتقال دهد.

با تکمیل رصد های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به استان کرمان اعزام و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان موفق شدند مخفیگاه متهم را در شهرستان سیرجان از توابع در استان کرمان شناسایی و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران ضمن حصول اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش وی را در یک عملیات منسجم و مشترک دستگیر و در بازرسی از آن مکان 203 کیلو و 200 گرم تریاک کشف کردند.

متهم پس از دستگیری به مقر پلیس در استان کرمان منتقل شد و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار