ساخت دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست توسط هنرجوی زنجانی

زنجان (پانا) - رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش بر نقش مؤثر و توانمندی های آموزش های هنرستانی تأکید کرد و خواستار حمایت از هنرستان های استان در راستای تولید تجهیزات مبارزه با بیماری کرونا شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ساخت دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست توسط هنرجوی زنجانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حمید اخوان رییس اداره آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش ضمن اعلام ساخت دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست توسط محمد شفقتی، هنرجوی هنرستان کاردانش ولایت شهرستان طارم و اهداء دو دستگاه از آن به اداره کل، بر نقش مؤثر و توانمندی های آموزش های هنرستانی تأکید کرد و خواستار حمایت از هنرستان های استان در راستای تولید تجهیزات مبارزه با بیماری کرونا شد.

وی با تشریح قابلیت های فنی به کار رفته در دستگاه مذکور، اظهار کرد: این دستگاه با استفاده از سنسور چشمی اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت فیزیکی، ماده ضدعفونی کننده را کاملاً به صورت بهداشتی به سطح دست ها می پاشد. مقدار افشانه پاشش، مطابق استاندارد بوده و از لحاظ استفاده از مایع ضدعفونی کننده نیز باعث صرفه جویی خواهد شد که با کمترین هزینه در هنرستان ولایت طراحی و ساخته شده است.

اخوان با اشاره به اینکه در ابتدای شروع بیماری کرونا در سطح کشور و شرایط سخت، هنرستان های استان در راستای مبارزه با این بیماری اقدام به تولید ماسک بهداشتی کردند، از مهیا بودن زمینه تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده در هنرستان های استان در صورت تأمین مواد اولیه خبر داد.

وی در ادامه بیان کرد: به منظور توسعه و تجهیز هنرستان ها در سال 1399 تجهیزاتی بالغ بر دو میلیارد تومان به هنرستان های استان توزیع شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شرایط کنونی و شیوع کرونا ویروس، شبکه شاد بستر خوبی برای ارائه آموزش ها است، خواستار مشارکت کلیه همکاران و دانش آموزان در راستای استفاده بهینه از ظرفیت شبکه دانش آموزی شاد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار