تشدید طرح ضربتی نظارت بر اجرای شیوه های بهداشتی در لاهیجان

لاهیجان ( پانا) - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در بازدید مشترک با ادارات نظارتی از اجرای شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان بر عزم جدی مسئولین در برخورد با متخلفان بهداشتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تشدید طرح ضربتی نظارت بر اجرای شیوه های بهداشتی در لاهیجان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان لاهیجان، محمدتقی نجف زاده در جریان این بازدید که شب گذشته انجام شد با تصریح بر ادامه وضعیت نارنجی کرونایی این شهرستان تاکید کرد: کارشناسان بهداشتی با جدیت هر چه بیشتر بر مراکز صنفی نظارت خواهند داشت و در زمینه دفاع از سلامت مردم به هیچ عنوان کوتاه نخواهند آمد.
در این بازدید مشترک سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رییس ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اماکن و کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان در قالب طرح ضربتی نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط متصدیان مشاغل از پنج کافه رستوران در سطح شهر بازدید کردند.
از هفته گذشته و در اجرای طرح سراسری شهید سلیمانی در سطح شهرستان لاهیجان نیز ۲۰۰ تیم سه نفره از بسیجیان آموزش دیده در قالب تیم‌های حمایتی خانه به خانه و محله به محله به انجام غربالگری همشهریان می‌پردازند.
شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار