مدیر دبیرستان شهید بهشتی آموزش و پرورش رودهن:

ضرورت نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه

رودهن (پانا) - دانش‌آموزان توجه داشته باشند که در مرحله اول به کتاب‌های درسی خود توجه کنند و منبع مطالعه را کتاب درسی بدانند و برای تمرین نویسندگی می‌توانند خلاصه‌ای از کتاب‌هایی را که خوانده‌اند، بنویسند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه

محمد حسن بسکابادی، مدیر دبیرستان شهید بهشتی آموزش و پرورش رودهن، دارای مدرک دکترای تخصصی تاریخ و تمدن ملل اسلامی و صاحب کتب و تالیف مقالات متعدد بین المللیICI ،ISC علمی پژوهشی و علمی تخصصی در مجلات مختلف است.

در همین راستا بسکابادی در گفت و گو با پانا در رابطه با موضوعات کتاب‌های خود اظهار کرد: عناوین کتب من در رابطه با تأملی بر تاریخ تعلیم و تربیت اسلامی تا سقوط بغداد در سال ۶۵۶هجری قمری مقدمه‌ای بر منازعات فرق ‌اسلامی در قرون میانه و در عصر خواجه نظام‌الملک طوسی در اصفهان و نیشابور است و کتاب دیگری را نیز در ارتباط با مهاجرت علمای اسلامی در دست انتشار دارم.

او در ادامه افزود: نویسندگی را از دوره دوم دبیرستان شروع کردم اما به دلیل نبودن موقعیت انتشار، آثار من به چاپ نرسید.

بسکابادی خطاب به دانش‌آموزان علاقمند در رابطه با نویسندگی تصریح کرد: دانش‌آموزان توجه داشته باشند که در مرحله اول به کتاب‌های درسی توجه کنند و منبع مطالعه را کتاب درسی بدانند و برای نویسندگی می‌توانند خلاصه‌ای از کتاب‌هایی که می‌خوانند را بنویسند و توصیه می‌کنم همه مردم اهل مطالعه باشند و نگاهشان به علم برای کسب ثروت نباشد.

خبرنگار دانش‌آموز: پارسا تقی منتقمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار