در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر:

برگزاری وبینار ملی ناهنجاری‌های ستون فقرات، حرکات اصلاحی، پیشگیری و درمان

اسلامشهر(پانا)- بخش مهمی ازوبینار ملی ناهنجاری‌های ستون فقرات به عوارض ناشی از نشستن‌های طولانی مدت و دور‌کاری‌های ناشی از بیماری کووید-19 پرداخته شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار ملی ناهنجاری‌های ستون فقرات، حرکات اصلاحی، پیشگیری و درمان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، وبینار ملی ناهنجاری‌های ستون فقرات، حرکات اصلاحی، پیشگیری و درمان توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و همکاری انجمن علمی تربیت‌بدنی و با راهبری اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی ستاد مرکزی باشگاه برگزار شد.

در این وبینار زهره افشارمند استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و سخنران وبینار در رابطه با ناهنجاری‌های ستون فقرات، حرکات اصلاحی، پیشگیری و درمان و معرفی ناهنجاری‌های ستون فقرات از جمله سر به جلو، پشت گرد، پشت گود و ... و علل و عوارض آن مطالبی را بیان کرد.

همچنین در بخش دیگری از این وبینار در ارتباط با عوارض ناشی از نشستن‌های طولانی طولانی مدت و دور‌کاری‌های ناشی از بیماری کووید-19 شامل مشکلات قلبی، عروقی، چاقی و اضافه وزن، مشکلات اسکلتی، عضلانی، کمردرد، گردن درد، استرس و اضطراب ذهنی، بی‌خوابی و تسریع روند پیری درباره پشت میزنشینی و استفاده صحیح از کامپیوتر و راهکارهایی به منظور کاهش عوارض آن نیز مطالبی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار