زیر ساخت های آموزش مجازی در نیشابور فراهم شد

نیشابور(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از خرید و تجهیز یک دستگاه سرور مجهز و پر سرعت جهت ایجاد زیرساخت آموزش های مجازی در نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
زیر ساخت های آموزش مجازی در نیشابور فراهم شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش نیشابور، علیرضا کلیدری در جلسه ای با تاکید بر اهمیت آموزش در هر زمان و شرایط حتی در این زیست بوم جدید کرونایی، گفت: این دستگاه مرکزی مجهز، با چهار خط اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری آماده و جهت آموزش های غیر حضوری در اختیار همکاران آموزش و فرهنگی و هنری قرار گرفته است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیز راه اندازی این سرور مرکزی را از ضروریات کنونی آموزش و پرورش دانست و افزود: این مجموعه در راستای آموزش های آنلاین و همچنین تولید محتوا دو دستگاه قلم نوری خریداری و در اختیار حوزه گروه های آموزشی در معاونت آموزش متوسطه قرار داده است.

محمد ولی ایروانی در پایان خاطر نشان کرد: پرداخت سرانه بهداشتی به مدارس به مبلغ چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال و انعقاد تفاهم‌نامه با سه شرکت معتبر ملزومات بهداشتی جهت خدمات رسانی پروتکل های بهداشتی مدارس با ارائه خدمات پنجاه درصد تخفیف از جمله فعالیت های دیگر این معاونت در راستای تسهیل آموزش در شرایط کنونی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار