کارگاه هدایت تحصیلی در بندر ریگ برگزار شد

بندر ریگ(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بندرریگ عنوان کرد هدف از تشکیل جلسات، پیشبرد برنامه های هدایت تحصیلی دانش آموزان و بررسی موانع و محدودیت های موجود در مسیر آنان است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه هدایت تحصیلی در بندر ریگ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ، کارگاه هدایت تحصیلی با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ، کارشناس مشاوره تحصیلی،مدیران و مشاوران مقطع تحصیلی متوسطه اول در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

علی بحرینی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ اعلام کرد که هدف از تشکیل این جلسات جهت پیش برد اهداف برنامه های هدایت تحصیلی دانش آموزان منطقه و بررسی معضلات و مشکلات و موانع موجود در راه و مسیر دانش آموزان و ارائه راهکارهای مثبت جهت آینده این عزیزان خواهد بود.

بحرینی زاده در ادامه گفت: مدیران و دبیران باید به این موضوع واقف باشند، دانش آموزان را طوری راهنمایی نکنند که مایه نگرانی ادامه تحصیل آنها باشد یا خلاف تصمیم آنها عمل کنند، بنابراین مسیر مشاوره را به این عزیزان هموار کرده تا بتوانند با هدایت تحصیلی و انتخابی مطمئن آینده شادابی را برای خود به ارمغان بیاورند.

در این کارگاه حیاتی، کارشناس مشاوره منطقه به دستورات کارشناسانه دستوالعمل اشاره کرد و به بررسی اهمیت هدایت تحصیلی و فرایند آن و معرفی رشته ها و همچنین در زمینه سخت گیری های اولیاء دانش آموزان مطالبی را بیان کرد. همچنین در خصوص انتخاب ناآگاهانه برخی از دانش آموزان و اهمیت آزمون های مشاوره ای و خودشناسی مطالبی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار