مدیر جهادی از منطقه۱۶تهران اعلام کرد:

برای دانش آموزان جامانده از کلاس های مجازی جهاد می کنیم

تهران(پانا) - عباس ایزد، مدیر مدرسه ابتدایی شریعتی منطقه 16 تهران، یکی از اهداف گروه جهادی شهیدباقری را برگزاری کلاس حضوری، برای دانش آموزان جامانده از کلاس های مجازی بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برای دانش آموزان جامانده از کلاس های مجازی جهاد می کنیم

عباس ایزد، مدیر مدرسه ابتدایی شریعتی3منطقه16تهران و مسئول گروه جهادی شهید حسن باقری(افلاکیان خاکی) در برنامه تلویزیونی ما ایرانی ها، از شبکه پنج سیما، به تشریح فعالیت های این گروه در جهت رفع محرومیت زدایی فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و معیشتی هموطنان محروم کشور پرداخت.

ایزد، در این برنامه تلویزیونی که تنی چند از اعضای گروه جهادی و معلمان نیز حضور داشتند؛ رهنمودهای مادر را انگیزه اصلی حرکت جهادی خود دانست.

این مدیر، به کمک رسانی گروه جهادی افلاکیان خاکی، به مناطق سیل زده از شمال تا جنوب ایران هم پرداخت که چگونه آن ها خالصانه به کمک مناطق محروم شتافتند و مناطق آسیب دیده را بازسازی کردند.

مسئول جهادی شهید حسن باقری، یکی از دغدغه های خود را عدالت آموزشی دانست و گفت: برای رفع این مشکل، برنامه آتی این گروه برگزاری کلاس های حضوری و جمع بندی دروس با کمک همکاران فرهنگی برای دانش آموزان جامانده از کلاس های مجازی و محروم از وسایل ارتباط جمعی است.

در پایان عباس ایزد گفت: دغدغه های یک معلم باید آموزش و کیفیت آموزشی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار