فرمانده‌انتظامی غرب استان تهران:

متلاشی شدن بیست باند سرقت در شهرستان‌های غرب استان تهران

بهارستان(پانا)- فرمانده‌انتظامی غرب استان تهران از کشف پانصد و بیست و سه فقره انواع سرقت و احتکار هشتاد میلیاردی کالا در طرح ضربت یک خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
متلاشی شدن بیست باند سرقت در شهرستان‌های غرب استان تهران

سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح ضربت یک مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان کالا در شش شهرستان‌ تابع غرب استان تهران و انهدام بیست باند سرقت، کشف 523 فقره انواع سرقت و کالای قاچاق و احتکار به ارزش هشتاد میلیارد ریال خبر داد و طی 72 ساعت گذشته،صد و سی دستگاه خودرو و ده دستگاه موتور سیکلت مسروقه کشف شد.

او با اشاره به متلاشی شدن 20 باند بزرگ سرقت در این عملیات توسط کارآگاهان پلیس، گفت: پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، مالخران و قاچاقچیان کالا با هماهنگی مقام قضائی با اجرای 200 حکم، 378 سارق دستگیر، 50 قبضه سلاح سرد و 523 فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در این عملیات انواع محموله های کالای قاچاق و احتکار به ارزش 80 میلیارد ریال توسط پلیس کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به این که اجرای طرح عملیاتی "ضربت یک" در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با توجه حجم وسیع انواع مسروقه کشف شده از شهروندان خواست جهت شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی شهرستان های غرب استان تهران مراجعه کنند.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار