رییس آموزش و پرورش دماوند:

اقامه نماز در شرایط کنونی، اولویت معلمان و فرهنگیان باشد

دماوند (پانا) - در راستای تجلیل از فعالان حوزه ی اقامه نماز در مدارس، مراسمی در آموزش و پرورش شهرستان دماوند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اقامه نماز در شرایط کنونی، اولویت معلمان و فرهنگیان باشد

مراسم تقدیر از فرهنگیان در حوزه اقامه نماز به مناسبت هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش دماوند با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

مهرداد پورفتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند، در این جلسه بیان کرد: با توجه به شرایطی که پیش آمده و آموزش و پرورش به صورت مجازی ادامه دارد، تمام همکاران فرهنگی و مدیران و معلمان گرامی باید بیشتر از قبل برای اقامه نماز تلاش کنند.
در این مراسم که با حضور چند نفر از اقامه‌کنندگان نماز در اداره آموزش و پرورش دماوند و مدارس این منطقه برگزار شد، رقیه عرب معاون امور پرورشی و تربیت بدنی و مهدی فتحعلی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی هم در کنار مهرداد پورفتحی برای تقدیر و تجلیل و تشکر از همکاران فعال در حوزه نماز حضور داشتند .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دماوند فعالیت هایی که در طی سالها در سطح مدارس منطقه برگزار شد را قابل قبول دانست و از مدیران، معلمان و بقیه همکاران تشکر کرد و در ادامه این برنامه گفت: هم اکنون برای امسال و سال های بعد که آموزش مجازی شده، هم باید رفتار مسوولانه داشته باشیم و هم در شرایطی که مدارس به شکل حضوری تعطیل است باید دغدغه اقامه نماز در خانه دانش‌آموزان را داشته باشیم.


خبرنگار: معصومه خوبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار