زمین گیر شدن سوداگر مرگ در اردبیل

اردبیل(پانا)- فرمانده انتظامی اردبیل از دستگیری سوداگر مرگ در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کشف 50 کیلو و 780 گرم شیشه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
زمین گیر شدن سوداگر مرگ در اردبیل

سردار هوشنگ حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری از آسیب های بلای خانمانسور اعتیاد، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل موفق شدند در عملیاتی مقتدرانه 50 کیلو و 780 گرم شیشه را کشف کنند.

او با اشاره به اینکه در رابطه با کشفیات به دست آمده یک سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه سواری ال 90 مورد استفاده او توقیف شد، افزود: سوداگر مرگ با تهیه محموله بزرگ شیشه از مرکز کشور، قصد انتقال آن به اردبیل را داشت که ناکام و در محور "سرچم" زمین گیر شد.

فرمانده انتظامی استان از تلاش جهادی، همت مسئولانه و پشتکار متعهدانه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و اعتیاد خبر داد و گفت: مشارکت مردم در این رابطه، توفیقات ناجا را تضمین می کند.

سردار حسینی در خاتمه با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار