مدیرعامل ساتکاب اعلام‌کرد:

ساماندهی ۲۰۰ شرکت در وزارت نیرو توسط شرکت ساتکاب

تهران(پانا)- مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) از راه‌اندازی سامانه یکپارچه بیمه‌های صنعت آب و برق خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی ۲۰۰ شرکت در وزارت نیرو توسط شرکت ساتکاب

به گزارش پایگاه خبری ساتکاب، «محمدولی علاء‌الدینی» افزود: تاکنون سامانه‌ای جامع که همه شرکت‌های صنعت آب و برق را تحت پوشش خدمات بیمه قرار دهد وجود نداشته است.

وی ادامه‌داد: اکنون و با راه‌اندازی سامانه یکپارچه بیمه‌های صنعت آب و برق، کارکنان صنعت آب و برق در این سامانه به شکل متمرکز قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت ساتکاب با بیان اینکه سامانه‌های مذکور توسط بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی و عملیاتی شده است، خاطرنشان‌کرد: تجمیع اطلاعات، گردش مطلوب داده‌های مورد نیاز در این زمینه، رصد لحظه‌ای اطلاعات مرتبط، امکان گزارش‌گیری از اقدام‌های انجام شده، قابلیت دسترسی به اطلاعات عام برای عموم و اطلاعات خصوصی برای افراد مرتبط و خاص، از ویژگی‌های این سامانه یکپارچه است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ شرکت در وزارت نیرو به‌طور مستقیم و غیرمستقیم توسط شرکت ساتکاب ساماندهی شده‌اند، اظهار کرد: راه‌اندازی مجدد شرکت ساتکاب با محوریت حمایت از ساخت داخل، حمایت از صادرات، سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های پژوهشی- تحقیقاتی انجام شده و دو سامانه مذکور نیز با هدف شاخص‌های مذکور عملیاتی شده و با توجه به اهمیت پروژه های یاد شده امیدواریم که اجرای آنها زمینه‌ساز اقدام‌های بعدی نیز باشد.

علاءالدینی ضمن اشاره به اهمیت بیمه سلامت به‌ویژه در صنعت آب و برق، افزود: مدیریت بیمه‌های انجام شده، انطباق هزینه‌ها با خدمات انجام شده و مشاهده مستمر سطح سلامت کارکنان و امکان ارتقای آن توسط افراد ذی‌صلاح، از دیگر شاخص‌های سامانه مذکور است.

وی در ادامه به توضیح درباره نخستین بانک جامع اطلاعاتی فعالان صنعت آب و برق(سامانه وندورلیست) پرداخت و گفت: این سامانه با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی پویا، کاهش خدمات انسانی، کاهش هدر رفت زمان، کاهش هزینه کاغذ مورد استفاده برای ثبت اطلاعات، کاهش خدمات انسانی مورد نیاز، جامعیت اطلاعات تولیدکننده صنعت آب و برق، امکان رصد محصولات تولید و تایید شده صنعت آب و برق بخش خصوصی و غیر از آن، قابلیت ارزیابی محصولات تولید شده توسط همگان، ارتقای سطح رضایتمندی و ارتباط موثر بخش‌های تولیدی طراحی و برای فعالان صنعت آب و برق اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب ادامه‌داد: همه فعالان اقتصادی در صنعت آب و برق کشور می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی شرکت ساتکاب و بخش «وندورلیست» اقدام به ثبت و ورود اطلاعات کالای مورد نظر خود کرده و پس از تایید مدارک ارائه شده، نسبت به معرفی محصول خود اقدام کنند.

وی، این سامانه را فرصتی مغتنم برای فعالان اقتصادی برشمرد که با استفاده از آن امکانِ رانت و فساد کاهش می‌یابد و از سویی با ایجاد مرجعی مطمئن برای این گروه، شتاب‌دهی بیشتری به عملیات تولیدی آنها بخشیده می‌شود.

علاءالدینی ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن امکان درج مزایا و معایب محصولات معرفی شده توسط مصرف‌کنندگان در سامانه وندورلیست، فضای رقابتی بیشتری برای ارتقای سطح کیفی محصولات مهیا شود.

برپایه این گزارش، علاقمندان به استفاده از دو سامانه مذکور می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت ساتکاب www.satkab.ir اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار