شناسایی و قرنطینه مبتلایان از دستاورد های مهم طرح شهید سلیمانی است

اردبیل(پانا)- استاندار اردبیل شناسایی و قرنطینه مبتلایان به کرونا را از دستاورد های مهم طرح شهید سلیمانی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و قرنطینه مبتلایان از دستاورد های مهم طرح شهید سلیمانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل،اکبر بهنام جو درجریان بازدید از اجرای طرح شهید سلیمانی در پارس آباد اظهار کرد: ۴۳ تیم محله محور و ۷۰۲ تیم دو نفره بسیج ۱۱۲هزار نفر را در این شهرستان پایش و ۱۰۲۵ مورد مشکوک را شناسایی کردند.

او گفت: هر چند احتمال دارد ورودی های بیمارستان افزایش یابد، اما شناسایی و قرنطینه مبتلایان دستاوردهای بلند مدت بسیار عالی را نصیب شهرستان می کند.

استاندار اردبیل در دیدار با یکی از گروههای محله محور مدیریت و کنترل بیماری کرونا از زحمات این تیمها قدردانی کرد و گفت: پایش آموزش، حمایت و نظارت بر تجمعات و جلوگیری از برگزاری مراسمات و مجالس ترحیم و رعایت پروتکل های بهداشتی از ماموریت های است که به این تیم ها محول شده است.

بهنام جو بسیج را از بدنه مردم دانست و گفت: به واسطه این مردمی بودن، ارشاد و توصیه های این عزیزان مورد توجه بیشتر مردم همان محله قرار خواهد گرفت و امیدواریم مردم همکاری خود را با این تیم ها بیش از پیش ادامه دهند تا بتوانیم بر بحران وارده به واسطه شیوع کرونا غالب شویم.

استاندار اردبیل نحوه اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و طرح محدودیت هوشمند را در این شهرستان خوب ارزیابی کرد و گفت: ادامه روند این طرح ها به خوبی در حال پیگیری است و امیدواریم نتایج حاصله باعث کاهش آمار بستری و فوتیها شود

بهنام جو وضعیت شهرستان پارس آباد را فوق قرمز اعلام کرد و گفت: علیرغم انجام اقدامات بسیار خوب در هفته‌های گذشته همچنان باید این طرح ادامه یابد تا به شرایط مطلوب وضعیت پایین تر از قرمز دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار