پنجمین همایش ملی تربیت معلم در حال برگزاری است

تهران (پانا) - پنجمین همایش ملی ویدئو کنفرانس تربیت معلم با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی دانشگاه‌های فرهنگیان و تهران از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین همایش ملی تربیت معلم در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، از صبح امروز، پنجمین همایش ملی ویدئوکنفرانس تربیت معلم با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی دانشگاه های فرهنگیان و تهران از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان به نشانیhttp://elearning.cfu.ac.ir آغاز به کار کرد.

بنا بر این گزارش، همایش مذکور به ریاست دکتر حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان، در راستای تفاهم نامه همکاری های علمی و پژوهشی منعقد شده بین دو دانشگاه در حال برگزاری است.

در این همایش که به همت محمد جوادی پور، دانشیار دانشگاه تهران و سید صادق نبوی عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان، به ترتیب به عنوان مسئولان دبیر کمیته علمی و کمیته اجرایی همایش برگزار می شود، 42 عضو کمیته علمی، متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور اقدام به داوری 300 مقاله ارسالی کردند که از این تعداد 116 مقاله پذیرش شده است. مبانی تربیت معلم، اسناد بالادستی و نظریه های علمی، وضعیت موجود تربیت معلم و آسیب شناسی آن و نگاه به آینده، تجارب بین المللی تربیت معلم و روندهای جهانی، آموزش و بهسازی معلمان، مدرسه و تربیت معلم، تجارب زیسته معلمان از جمله محورهای اصلی این همایش به شمار می رود.

در این همایش مجازی، حضور استادان و صاحبنظران به نام و مطرح ملی به عنوان سخنران کلیدی و برگزاری پنل های تخصصی بر اساس محورهای اصلی همایش، حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار