دیدار با امام جمعه موقت تهران در منطقه چهار

لونی: ایجاد مدرسه صالح در مسئله امربه معروف و نهی از منکر تاثیر گذار است

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیرآموزش و پرورش منطقه چهار به همراه اعضای شورای تخصصی بسیج منطقه با امام جمعه موقت تهران دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
لونی: ایجاد مدرسه صالح در مسئله امربه معروف و نهی از منکر تاثیر گذار است

اعضای شورای تخصصی بسیج آموزش و پرورش منطقه چهار با آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران،و مسوول ستاد امر به معروف و نهی از منکر درحوزه علمیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.
در این برنامه محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، سردار بسیجی ابوالقاسم رضایی، فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و اعضای شورای تخصصی بسیج و نماینده مدیران و معاونان پرورشی مدارس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضور داشتند.

در این نشست که با موضوع بررسی مسائل مربوط به امر به معروف و نهی از منکر در حیطه آموزش و پرورش در جامعه برگزار شد، دبیرجلسه ستاد مقدماتی در زمینه مسئله امربه معروف و نهی از منکر و آسیب های اجتماعی طرح و هدف از تشکیل جلسه را استفاده از نظرات فرهنگیان در این راستا مطرح کرد و افزود: جلساتی هم با این موضوع با دانشگاهیان برگزار خواهند کرد.
لونی گفت: سندتحول بنیادین و ایجاد مدرسه صالح و حیات طیبه میتواند در مسئله امربه معروف و نهی از منکر تاثیر گذار باشد.
شادالویی، مدیر آموزشگاه ایران شرایط حاکم برجامعه در راستای امربه معروف و نهی از منکر را تشریح و اشاره کرد: نهضت امام حسین (ع)خودالگوی کامل این مسئله مهم است.
صالحی فرد، مدیر کانون بسیج فرهنگیان ابراز کرد:در خصوص فعالیت هایی که میتوان در مدارس انجام داد که مسئله امربه معروف و نهی از منکر از کودکی بردانش آموزان که آینده سازان ایران اسلامی هستند همچون بررسی هویت دینی و ایجاد لذت دینی در دانش آموزان ملکه ذهن شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار