بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از مدارس ناحیه یک زنجان

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای دیدار با همکاران، از هنرستان مهدوی ناحیه یک بازدید کرد و با گفتگو با آنان در جریان روند آموزش و فعالیت های این آموزشگاه قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۴۵۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از مدارس ناحیه یک زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان هدف از این دیدار را عرض خسته نباشید و خداقوت به همکاران عنوان کرد و گفت: دانش آموزان هنرستان ها به دلیل منش‌های والا داری اخلاقیات بسیار خوبی هستند و به همین دلیل رابطه خوبی بین معلمان و دانش آموزان برقرار است که کار را برای همکاران دلنشین و لذت بخش می کند.
وی تغییر نگرش مدیران به فرآیند آموزش و پرورش در هنرستان ها را از تغییر رویکردهای بسیار خوب دانست و افزود: با توجه به اینکه در هنرستان ها آموزش همراه با مهارت آموزی صورت می گیرد بنابراین خروجی این مدارس به دلیل داشتن مهارت و اشتغال زایی برای جامعه بسیار مفید واقع می شود.
مظفری ضمن تأکید بر نظارت کامل در خصوص آموزش در شبکه آموزشی شاد و مرتفع ساختن مشکلات آن، تصریح کرد: خوشبختانه مسئولین استانی تعامل خوبی با آموزش و پرورش دارند و یاریگر و پشتیبان این نهاد هستند، بنابراین نیاز است که از مسئولین شهری و استانی دعوت به عمل آمده تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار بگیرند تا بتوانیم با هم افزایی از ظرفیت عظیم آنها استفاده کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با تبیین رسالت و اهداف آموزش و پرورش، تشریح کرد: تعلیم و تربیت دانش آموزان در دوران شیوع بیماری کرونا با قوت و در سطح بسیار عالی در حال انجام است و در کنار این وظیفه اصلی، در حال پیگیری مسائل دیگر نیز هستیم تا بتوانیم باری از مشکلات جامعه را حل کنیم.
وی در پایان از همکاری ها و همیاری‌های مقامات استان و همچنین همکاران و خیرین در فراهم سازی تجهیزات آموزشی قدردانی کرده و گفت: با پیگیری های مستمر در پی تأمین منابع لازم و امکانات مورد نیاز برای دانش آموزان و مدارس هستیم.
شایان ذکر است در پایان این دیدار که حاتمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، محمدی رئیس اداره حراست استان و دیگر مسئولین ناحیه نیز حضور داشتند، مدیر و معاونین این آموزشگاه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دادند و از بخش های مختلف این هنرستان نیز بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار