هجوم زنبورها به دو هواپیما در فرودگاه

تهران (پانا) -هجوم زنبورهای عسل به فرودگاه کلکته هند موجب تاخیر در پرواز دو فروند هواپیما شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
هجوم زنبورها به دو هواپیما در فرودگاه

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زنبور‌های عسل در هند پرواز دو فروند هواپیما در فرودگاهی در این کشور را به تاخیر انداختند. در این حادثه که در فرودگاه کلکته رخ داد نشستن انبوهی از زنبور‌های عسل روی دو هواپیما موجب تاخیر در پرواز آن‌ها شد.

اولین مورد در ساعت ۴ بعداز ظهر روز یکشنبه رخ داد که نشستن زنبور‌ها روی یک جت مسافربری موجب تاخیر پرواز هواپیما به مدت ۱ ساعت شد. مورد بعدی صبح روز دوشنبه بود که نشستن زنبور‌ها روی یک هواپیمای مسافربری دیگر موجب تاخیر یک ساعته پرواز هواپیما شد.

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود انبوهی از زنبور‌ها را که یک فروند هواپیمای جت نشسته بودند نشان می‌داد. پس از بروز این مشکل مسئولان فرودگاه کلکته از آتش‌نشانی کمک خواستند. آتش‌نشانان با پاشیدن اسپری مخصوص اقدام به رفع مشکل کردند. یکی از هواپیما‌ها متعلق به شرکت هواپیمایی «ویستارا» بود. یک سخنگوی این شرکت در این‌باره گفت: «اولین مورد از این اتفاق در ساعت ۴ بعدازظهر روز ۲۹ نوامبر رخ داد. این هواپیما قرار بود ساعت ۵.۳۰ دقیقه بعدازظهر به مقصد دهلی پرواز کند. این هواپیما در ساعت ۶.۳۰ دقیقه با یک ساعت تاخیر پرواز کرد. مورد بعدی در صبح روز بعد رخ داد. این هواپیما عازم فرودگاه پورت بلایر بود. قرار بود پرواز هواپیما در ساعت ۱۰.۳۰ انجام شود و با یک ساعت تاخیر در ساعت ۱۱.۳۰ انجام شد.»

هنوز علت هجوم زنبور‌ها به سمت فرودگاه و نشستن آن‌ها روی این دو هواپیما مشخص نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار