ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی‌های تهران

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک از کاهش تردد ۷۵ درصدی در آزادراه تهران - قم خبر داد و گفت ترافیک در ورودی‌های تهران نیمه سنگین است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی‌های تهران

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضع جاده‌ها به پانا گفت: اکنون به جز استان‌های خراسان شمالی و رضوی در اکثر جاده‌های کشور بارندگی پایان یافته، ولی در برخی محورها با توجه به برودت هوا و بارندگی‌های گذشته احتمال لغزندگی وجود دارد و رانندگی در این شرایط نیازمند احتیاط و دقت بیشتری است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس، در آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک و گرمدره و در محور شهریار - تهران محدوده های شهرقدس و زرنان نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کماکان ادامه دارد و تخلفات این طرح توسط دوربین‌های جاده‌ها و شهرها و تیم‌های گشتی ثبت می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس تصریح کرد: متوسط کاهش تردد در کل کشور از زمان اجرای طرح نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود ۳۵ درصد کاهش یافته که این نسبت در برخی محورهای مواصلاتی مانند آزادراه تهران قم به ۷۵ درصد و قم اصفهان به 50 درصد کاهش رسیده است.

وی در توصیه‌ای به رانندگان تصریح کرد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی خودرو به خصوص زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو، پر بودن باک سوخت خودرو در جاده‌ها، کاهش سرعت، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی در چنین شرایطی الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار