دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده سردار شهید حسین تاجیک

کرمان(پانا) - مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاریاب با خانواده سردار شهید حسین تاجیک دیدار کردند .

کد مطلب: ۱۱۴۵۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده سردار شهید حسین تاجیک

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فاریاب، احمد اسکندری نسب در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت بهره مندی از دعای خیر خانواده های شهدا در حق تمامی مسئولان کشور گفت: وجود خانواده های گرانقدر شهدا نعمت و برکت بزرگی برای جامعه ما هست که بایستی از دعای خیر این عزیزان بهره مند شویم.

وی در این دیدار صمیمی افزود: ثبات، امنیت و آرامش جامعه امروز ما مدیون جانفشانی های شهدای عزیز است و وظیفه امروز ما حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش هایی است که شهدای ما به خاطر حفظ آنها، جان خود را فدا کردند.

اسماعیل پهلوانی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاریاب هم در ادامه ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای مادر سردار شهید حسین تاجیک ابراز داشت: شهیدان منبع نورانیت و هدایت برای ما هستند و امیدواریم که شفاعت این عزیزان هم در این دنیا و هم در آخرت شامل حال همه ما باشد.

بر پایه این گزارش در پایان این دیدار، لوح یادبودی به پاس رشادت های این شهید سرافراز و ادای احترام به مقام شامخ خانواده معظم شهید توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان به خانواده شهید گرانقدر اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار