جدیدترین شماره نشریات رشد «فناوری آموزشی و مدرسه فردا» منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره ماهنامه‌های رشد «فناوری آموزشی و مدرسه فردا» توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین شماره نشریات رشد «فناوری آموزشی و مدرسه فردا» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی - بزرگسال) و فصل‌نامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

دومین شماره ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد فناوری آموزشی (دوره سی‌وششم، شماره پی‌درپی 290، آبان 1399) از گروه ماهنامه‌های بزرگسال، ویژه معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 منتشر شد.

مخاطبان فصلنامه رشد فناوری آموزشی در آبان ماه این مطالب را می‌خوانند: تفکر در فناوری، عامل آموزشی و نقش آن در بهبود کیفیت محیط یادگیری، موک؛ شیوه های استفاده از دوره های برخط رایگان در کلاس درس، خودمراقبتی رسانه ای؛ حفظ سلامت جسمانی در استفاده از رسانه، کلاس در دستان تو؛ نگاهی بر عناصر و ویژگی های اپلیکیشن آموزشی، واقعیت افزوده؛ دگرگونی در فعالیت های آموزشی، آسیب شناسی کاربرد فناوری آموزشی در آموزش و پرورش، فناوری آموزشی در اسناد بالادستی و ...

همچنین دومین شماره ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد مدرسه فردا (دوره هفدهم، شماره پی‌درپی 128، آبان 1399) از گروه ماهنامه‌های بزرگسال برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 32 صفحه منتشر شد.

در این شماره از رشد مدرسه فردا مطالبی از جمله بوم اقدامی پیشرو، مدیر اختیار تام دارد، بوم از نظر تا عمل، برنامه درسی زیر سقف مدرسه، مدرسه تفکر، بوم در لباس عشایر، مهارت‌های نرم و سخت، برنامه‌ای برای همه پایه‌ها و ... منتشر شده است.

فصلنامه رشد فناوری آموزشی به سردبیری مهدی واحدی و فصلنامه رشد مدرسه فردا به سردبیری فریدالدین حداد عادل و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می‌شوند.

علاقه‌مندان برای دریافت نسخه چاپی مجلات رشد می‌توانند از طریق یکی از روش‌های زیر اقدام کنند:

1. مراجعه به سایت www.roshdmag.ir

• ثبت نام در سایت؛

• مراجعه به بخش فروش و اشتراک؛

• انتخاب مجله مورد نظر و ثبت سفارش؛

• پرداخت آنلاین از طریق سایت.

2. مراجعه به مدیران مدارس سراسر کشور و ثبت درخواست مجلات رشد

3. تماس با واحد بازرگانی مجلات رشد دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با شماره تلفن 88867308 - 021

همچنین در لینک آرشیو مجلات رشد (به آدرس https://www.roshdmag.ir/u/22h) همه شماره‌های مجلات رشد از پاییز 1388 تا بهار 1399 به صورت فایل PDF رایگان منتشر شده‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار