شهریار فولادوند:

تصور محصور کردن اجرای سندتحول به یک دستگاه یا وزارتخانه صحیح نیست

معاون وزیر: مشارکت زیر بنای توسعه کمی و کیفی در آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی در دیدار با عبداللهی رئیس ستاد طراحی و اقدام فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت که مشارکت و حضور صاحبان فکر و اندیشه در برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت زیر بنای توسعه کمی و کیفی در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تصور محصور کردن اجرای سندتحول به یک دستگاه یا وزارتخانه صحیح نیست

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، نشست مشترک شهریار فولادوند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با عباس عبداللهی رئیس ستاد طراحی و اقدام فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در ساختمان علاقمندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

شهریار فولادوند معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ضرورت مشارکت همه دستگاه ها و نهاد ها در اجرای سند تحول بنیادین گفت: تصور محصور کردن اجرای سندتحول بنیادین آموزش وپرورش به یک دستگاه یا وزارتخانه صحیح نیست و همه دستگاه ها، سازمان ها و نهاد خانواده هم باید در اجرای این سند مهم مشارکت داشته باشند و به آموزش و پرورش کمک کنند.

فولادوند با بیان این که امروزه مشارکت یک مولفه مهم و اساسی در تعالی و توسعه جامعه محسوب می گردد خاطر نشان کرد: ما در سازمان مشارکت های مردمی به دنبال این هستیم تا از طریق بستر سازی برای مشارکت جویی و مشارکت پذیری زمینه حضور عینی تر بخش های مختلف دولتی و استفاده از ظرفیت های فکری و معنوی و ورود دغدغه مندان علما و نخبگان به حوزه آموزش و پرورش را فراهم کنیم.

معاون وزیر آموزش وپرورش با تاکید بر استفاده از ظرفیت های قانون شوراهای آموزش و پرروش گفت: بر اساس قانون شوراهای آموزش و پرورش دستگاه های مختلف در برابر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان تکالیف متعددی دارند و ما به دنبال آن هستیم تا با اجرای مفاد این قانون زمینه ایفای نقش مردم و بخش های مختلف دولتی و غیر دولتی را در اجرای مطلوب سند تحول بنیادین فراهم کنیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش وپرروش افزود:‌ پیوستگی نهاد های فرهنگی با برنامه های تحولی آموزش و پرورش با محوریت قانون شوراها می تواند میزان تحقق برنامه ها و بهبود کیفیت در مدرسه ها را فراهم کند.

گفتنی است در این نشست عبداللهی رئیس ستاد طراحی و اقدام فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از آمادگی این سازمان برای اجرای تکالیف خود در قانون شوراها ی آموزش و سایر برنامه های مشترک خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار