رفع تعلیق ۳۲۱ واحد صنفی حوزه پتروشیمی برای جهش تولید

تهران (پانا) - سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت بنابر پیشنهاد و پیگیری‌های مستمر مرکز اصناف و بازرگانان و معاونت بازرگانی داخلی، موضوع تعلیق ۳۲۱ واحد صنفی تولیدی برطرف شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رفع تعلیق ۳۲۱ واحد صنفی حوزه پتروشیمی برای جهش تولید

کامبیز معتمد وزیری افزود: براساس سیاست‌های حمایتی از بخش تولید کشور مرکز اصناف و بازرگانان با تمرکز بیشتر در حوزه فعالیت واحدهای صنفی تولیدی درصدد رفع موانع و مشکلات داخلی است.

وی ضمن یادآوری رفع تعلیق ۳۲۱ واحد صنفی تولیدی حوزه پتروشیمی کشور، تصریح کرد: واحدهای مرتبط تکلیف دارند در مدت یک ماه نسبت به ثبت درخواست مجدد و آمار دقیق تولید و فروش در سامانه بهین یاب اقدام کنند.
دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشورگفت: کارگروه های استانی وظیفه دارند به قید اولویت نسبت به بررسی مجدد، ظرفیت سنجی و ارسال اطلاعات در مهلت تعیین شده بوسیله سامانه بهین یاب اقدام کنند.
وی با اشاره به حضور و نقش مهم مرکز اصناف و بازرگانان در کمیته یاد شده در چارچوب صیانت از تولید در جامعه صنفی کشور، ابراز امیدواری کرد: براساس پیگیری مرکز اصناف، تامین سایر مواد اولیه از محل تولید داخل یا واردات محقق شود .
وزیری خاطر نشان کرد: در این مسیر تعاملات معاونت های بازرگانی داخلی، امور صنایع و طرح و برنامه وزارت صنعت به‌عنوان سه رأس اصلی در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در این ارتباط بسیار مهم و اثرگذار بوده و امید است که در سایه هماهنگی‌های انجام شده و با تکیه بر توان بخش خصوصی بتوان در جهت تحقق جهش تولید در کشور گام برداشت.

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: ۱۴ هزار و ۲۸۰ گشت مشترک بازرسی با سازمان تعزیرات حکومتی در آبان ماه امسال انجام شده که از این تعداد ۶ هزار و ۴۷۲ پرونده تخلف به ارزش حدود ۹۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار