کشف ۱۱ تن مرغ عرضه خارج از شبکه توزیع در اردبیل

اردبیل(پانا)- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل از کشف ۱۱ تن مرغ عرضه خارج از شبکه توزیع توسط سه مرغداری متخلف در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۱ تن مرغ عرضه خارج از شبکه توزیع در اردبیل

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل رامین صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: بر اساس قانون نظام صنفی با احتکارکنندگان و کسانی که قصد اخلال در تنظیم بازار را دارند به شدت برخورد می‌شود و در این باره هم سه واحد مرغداری با تخلف عرضه خارج از شبکه به میزان یک میلیارد و ۸۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.
او ادامه داد: متخلفان مطمئن باشند در خصوص تنظیم بازار اجازه نخواهیم داد کمترین تخلف در شبکه توزیع کالا‌های اساسی انجام شود و با رصد بموقع و مستمر بازار، متخلفان در صورت اقدام به تخلف گرفتار قانون خواهند شد.
صادقی بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان بر نحوه توزیع کالا‌های اساسی و قیمت‌های مصوب نظارت دقیق دارند تا تخلفی صورت نگیرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از مردم خواست گزارش، احتکار، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را از طریق سامانه ارتباطی۱۲۴ صنعت معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار