فولادوند در نشست تخصصی مستندسازی املاک با مدیران مناطق شهر تهران؛

تمامی اسناد دفترچه ای آموزش و پرورش باید تک برگی شوند

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، تثبیت مالکیت اراضی و املاک آموزش و پرورش را یکی از شاخص های بسیار مهم در آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۵۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تمامی اسناد دفترچه ای آموزش و پرورش باید تک برگی شوند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ جلسه تخصصی مستند سازی املاک, مدیران مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران، ویژه بررسی وضعیت سند مالکیت املاک مدارس با حضور عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران, محسن بهارلو معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل، بداغی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و نامور مسئول حقوقی و املاک آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

فولادوند با اشاره به اینکه مستندسازی املاک به عنوان منابع فیزیکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ گفت: «با تثبیت مالکیت آموزش و پرورش باید از این فرصت نهایت استفاده شود. تثبیت مالکیت اراضی و املاک آموزش و پرورش را یکی از شاخص های بسیار مهم در آموزش و پرورش است و در جشنواره شهید رجایی هم به این موضوع توجه ویژه می شود.»

وی مستندسازی املاک را یک تکلیف حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: «در شهر تهران املاک به دلیل بالا بودن بها و وضعیت مسکن، معارض زیادی دارند. همچنین بالغ بر 836 سند دفترچه ای املاک مشخص شده است که با کمک اداره کل ثبت اسناد و املاک تهران, به اسناد تک برگی تبدیل می شوند.»

عبدالرضا فولادوند، حفظ و حراست و ساماندهی املاک را یکی از وظایف مدیران قلمداد کرد و خواستار تبدیل تمامی اسناد دفترچه ای به تک برگی؛ طی یک پروژه کوتاه مدت تا پایان سال جاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار