نامه مدیرعامل تراکتور به رئیس صدا و سیما: احساسات میلیون‌ها هوادار تراکتور جریحه‌دار شد

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به رئیس صدا و سیما، خواهان برخورد با محمدرضا احمدی مجری برنامه فوتبال برتر شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
نامه مدیرعامل تراکتور به رئیس صدا و سیما: احساسات میلیون‌ها هوادار تراکتور جریحه‌دار شد

به گزارش روابط عمومی باشگاه تراکتور، اهانت روز گذشته مجری شبکه سه به باشگاه بزرگ تراکتور، موجب برانگیخته شدن احساسات هواداران میلیونی این تیم شده است.

در این راستا، مدیرعامل باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به سازمان صداوسیما، ضمن اعتراض به رفتار این مجری جوان، بر خواسته به‌حق هواداران تراکتور برای پخش دیدارهای این تیم از شبکه سوم سیما تاکید کرد.

در متن این نامه آمده است:

"جناب آقای دکتر علی‌عسگری
ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم

احتراما، به استحضار عالی می رساند در مورخ ۱۷ آذر ۹۹ مجری برنامه‌ی فوتبال برتر در برنامه زنده تلویزیونی از شبکه ۳ سیما، عمدا یا سهوا الفاظی در ارتباط با تیم مردمی و پر طرفدار تراکتور و بازیکنان و مربیان این تیم بزرگ و محبوب به کار برده است که منجر به جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها تماشاگر پرشور این تیم محبوب شده است.

در این راستا و در جهت پیگیری مطالبه بر حق هواداران تیم تراکتور، مدیریت باشگاه وظیفه ذاتی و قانونی خود می‌داند مراتب اعتراض را به جنابعالی به‌عنوان مقام ارشد سازمان مذکور رسانده و انتظار دارد دستور موکد داده شود تا ضمن برخورد با عوامل توهین و افتراء به تیم پرطرفدار و مردمی تراکتور، اجازه چنین اظهار نظرهایی به عوامل و گردانندگان آن به‌ویژه مجری جوان و جویای نام آن داده نشود.

مدیریت باشگاه پیشنهاد موکد دارد که برای دلجویی از خیل عظیم طرفداران تیم فوتبال تراکتور، بازی هفته هفتم این تیم مقابل پیکان تهران در روز ۲۷ آذر از شبکه سوم سیما پخش سراسری شده تا حسن نیت دست اندرکاران این شبکه به این تیم محبوب و طرفداران پرشور آن اثبات گردد.

لازم به یادآوری است در صورت تکرار هرگونه اهانت مجدد، مدیریت حقوقی باشگاه مراتب را از طریق مراجع ذیصلاح، پیگیری قضایی خواهد کرد.

با آرزوی توفیقات الهی

سجاد سیاح
مدیرعامل باشگاه تراکتور"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار