بازدید مدیر کل از 20 مدرسه صفر مرزی نهبندان

معلمانی که ایثار تدریس می کنند و مشق عشق می نمایند

بیرجند(پانا)- مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی درسفریک روزه به شهرستان کویری نهبندان،از20 مدرسه نقطه صفر مرزی این شهرستان بازدید و مسائل آموزش و پرورشی این مدارس را بررسی کرد. همچنین با معلمان و دانش آموزان مرزنشین این سامان به گفتگو نشست.

کد مطلب: ۱۱۴۵۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل از 20 مدرسه صفر مرزی نهبندان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ محمد علی واقعی در تداوم روند بررسی مسائل آموزشی و پرورشی شهرستان های استان، این بار به شهرستان کویری نهبندان سفر کرد و از نزدیک در جریان روند فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی روستاهای خواجه دشتی، سموری دغال،محمدآباد دغال،چاه شهند،حسن چاری، طبسین بالا و پایین، بندان و خوانشرف قرار گرفت.

وی، در این بازدید با بیان این مطلب که معلمان مرزنشین خطه کویری نهبندان با وجود جهاد همیشگی با سپاهیان جهل و طبیعت خشن این دیار، در شرایط سخت کرونا ایثار تدریس کرده و مشق عشق می کنند، اظهار کرد: تعلیم و تربیت فرزندان معصوم این سامان اولویت زندگی معلمان است و با وجود همه مشکلات و کمبودها، هیچگاه تعطیل بردار حتی در این روزهای کرونایی نبوده و نیست.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از معلمان این خطه کویری به عنوان معلمان، پیامبران صبور و خستگی ناپذیر آموزش و پرورش یاد کرد و ادامه داد: پدران و مادران مهربان و بی ادعایی که تا امروز با جهاد، چلچراغ علم آموزی را در گوشه و کنار روستاها و شهرهای نهبندان روشن نگه داشته و بدون هیچ چشمداشتی، در این روزهای کرونایی با وجود همه سختی ها و کمبودها، آموزش دانش آموزان را به روش های مختلف دنبال می کنند تا یادگیری فرزندان این مرز و بوم تحت هیچ شرایطی متوقف نشود.

به گفته واقعی؛ معلم در وادی تعلیم و تربیت عاشقی است که در راه کمال و سعادت دانش آموزان بهارستان تعلیم و تربیت مشق عشق می کند و این راه هرگز هموار نبوده و نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار