۲۲ مددجوی کمیته امداد دماوند راهی خانه بخت شدند

دماوند(پانا)-‌طی ۸ ماهه ابتدای سال جاری ۲۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد دماوند با دریافت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هزینه ازدواج به پسران راهی خانه بخت شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
۲۲ مددجوی کمیته امداد دماوند راهی خانه بخت شدند

به گزارش روابط عمومی کمیته‌امداد امام‌خمینی دماوند، شعبانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند گفت: زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد، قبل از ازدواج مشاوره فردی و گروهی دریافت می‌کنند که امسال به جهت شیوع ویروس کرونا این مشاوره‌ها صرفا به صورت فردی صورت گرفت.
مشاوره‌های قبل از ازدواج با هدف پایدار بودن زندگی و استحکام بنیان خانواده انجام می‌شود و در این راستا طی ۸ ماهه نخست امسال بیش از ۹۰ مشاوره به زوج‌های جوان ارائه شده است.
طی ۸ ماهه ابتدای سال جاری ۲۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد با دریافت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هزینه ازدواج به پسران راهی خانه بخت شدند، کل هزینه ازدواج این تعداد مددجو ۱۱۶ میلیون تومان بود.
او افزود: پیش‌بینی شده است تا پایان سال جاری بیش از ۱۰ زوج شهرستان دماوند با کمک کمیته امداد و خیرین راهی خانه بخت شوند.
ارائه مشاوره قبل از ازدواج به زوج‌های جوان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است و برگزاری این دوره‌ها و مشاوره‌ها منجر به کاهش آمار طلاق در بین مددجویان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار