«تیس» با 32 میلیمتر باران رکوردار بارندگی در سیستان و بلوچستان شد

زاهدان (پانا) - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان خبر داد در شبانه روز گذشته از بیش از 65 ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی این استان بارندگی گزارش شد که تا صبح امروز بیشینه بارش‌ها با میزان 32 میلی متر در ایستگاه «تیس» از توابع چابهار ثبت شده است. 

کد مطلب: ۱۱۴۵۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
«تیس» با 32 میلیمتر باران رکوردار بارندگی در سیستان و بلوچستان شد

محسن حیدری در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: به طور کلی بارش‌های سامانه حدود 15 شهرستان استان را در برگرفت و بارش های 13 ایستگاه بین 10 تا 32 میلی متر گزارش شده است.
وی ادامه داد: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش ها به ترتیب از ایستگاه های «تیس» با 32، «پیرانچ دامن» ایرانشهر 29، شهر فنوج 26، «کمبل سلیمان»، چابهار 25 و «عورکی» چابهار 22 میلی متر گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در فرودگاه زاهدان حدود 3 میلی متر بارش ثبت شده است، گفت: به طور کلی بارش ها در ایستگاه های باران سنجی شهرستان زاهدان بین 1 تا 10 میلی متر بوده است.
حیدری اضافه کرد: در حومه خاش نیز بارش های خوبی ثبت شده است، به طوریکه از حدود 20 ایستگاه این شهرستان بارندگی گزارش شده و بیشترین بارش ها مربوط به « رحمان آباد ایرندگان»، «اقلیم شناسی ایرندگان» و «درودی نرون» با میزان 13 میلی متر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: براساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی انتظار می رود امروز نیز بارش های پراکنده بخش هایی از استان را فرا گیرد اما شدت بارش ها امروز قابل توجه نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار