فراخوان بخش آموزش و پرورش کنفرانس بین المللی ریاضی کاشان

کاشان (پانا) - کارشناس تکنولوژی آموزشی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور می توانند در پنجاه و یکمین دوره کنفرانس بین المللی ریاضی کاشان شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان بخش آموزش و پرورش کنفرانس بین المللی ریاضی کاشان

محبوبه توتونی مفرد اظهار کرد: این دوره از کنفرانس به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شده و کمیته ترویج ریاضی این رخداد علمی، پذیرای آثار پژوهشی و تحقیقاتی فرهنگیان و دانش آموزان است که به مدت یک روز و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
وی افزود: همگانی سازی ریاضی از مباحث جدیدی است که در جهان مورد توجه قرار گرفته و برای کشور ما اهمیتی دو چندان دارد و شرکت جامعه بزرگ آموزش و پرورش در این کنفرانس یکی از مهم ترین قدم ها برای سامان دادن به آموزش ریاضیات کشور است.
وی تصریح کرد: این کنفرانس فرصتی است که جامعه آموزش و پرورش یافته های تحقیقاتی خود را با جامعه دانشگاهی به اشتراک بگذارد و تجربه زیسته و پژوهش‌های علمی معلمان در آموزش ریاضی، ریشه یابی مشکلات و ارائه راهکار بهبود آن می تواند نقشه راه در فرآیند تدوین و تالیف کتاب های درسی باشد.
وی گفت: دانش‌آموزان نیز می‌توانند آثار خود را پیرامون زیبایی های ریاضیات در قالبهای شعر، داستان، فیلم مستند، عکس و پوستر با موضوع کاربرد ریاضی در زندگی ریاضی در معماری سنتی ریاضی و موسیقی تا پایان دیماه به آدرس markzthghigh@gmail.com یا شماره واتساپ 09229299192 ارسال کنند.
توتونی مفرد گفت: پنجاه و یکمین دوره کنفرانس بین المللی ریاضی کاشان در روزهای 28 بهمن تا اول اسفند 1399 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار