مسابقه « پیامبرصلح ومهربانی» در فضای مجازی برگزار می شود

تهران (پانا) - به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع) مسابقه « پیامبر صلح و مهربانی» به همت خانه فرهنگ فرزانگان در فضای مجازی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه « پیامبرصلح ومهربانی» در فضای مجازی برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای گلستان، مسابقه« پیامبرصلح و مهربانی» با هدف گرامیداشت ولادت فرخنده حضرت عیسی مسیح(ع) که بارها نام ایشان در قرآن کریم ذکر شده است و نیز ترویج فرهنگ مطالعه ادیان و متون دینی برای شناخت و آگاهی و دوری از شبهات برگزار می شود.
علاقه مندان با پاسخ به هشت سوال چهار گزینه ای این مسابقه که عدد هشت رقمی می شود و ارسال آن تا 30 آذرماه به شماره پیامک 200018378
می توانند در این مسابقه شرکت کنند .
به 20 نفر از برندگان از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت جایزه اهدا می شود.
حضرت عیسی بن مریم (ع) پیامبر بزرگ الهی و اولوالعزم روز ۲۵ دسامبر سال اول میلادی، ۶۲۲ سال قبل از هجرت پیامبر بزرگ اسلام (ص) در بیت لحم واقع در سرزمین فلسطین به دنیا آمد. مسیح (ع) از ۳۰ سالگی به نبوت برگزیده شد و سرانجام مورد تهدید بزرگان یهود قرار گرفت. آنها تصمیم به قتل وی گرفتند. چون سران یهودی از این‏که مردم به سوی عیسی(ع) می رفتند احساس نگرانی داشتند و آگاه بودند اگر او را آزاد بگذارند همه مردم به او ایمان می‏ آورند. نام حضرت عیسی(ع) در سیزده سوره قرآن، ۴۵ بار تکرار شده است.
خانه فرهنگ فرزانگان از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 است و در نارمک انتهای خسابان گلستان، جنب بوستان تسلیحات کوچه شهید گلستانی واقع شده است. شماره تلفن 7783545 برای آگاهی بیشتر اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار