دانش آموز کاشانی رتبه اول جشنواره جوان خوارزمی را به دست آورد

کاشان (پانا) - معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان از کسب رتبه اول مرحله کشوری بخش دانش آموزی جشنواره جوان خوارزمی توسط یکی از هنرجویان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز کاشانی رتبه اول جشنواره جوان خوارزمی را به دست آورد

سعید مکاریان نوش آبادی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: مرحله کشوری داوری بیست و دومین دوره جشنواره جوان خوارزمی از بین هزار و 961 طرح ثبت شده پس از تایید طرح‌ها از سوی پژوهشسرای هر استان، به صورت الکترونیکی داروی شد.
وی افزود: در پایان داوری آثار دانش آموزان 25 طرح به عنوان برگزیده کشوری معرفی شد که طرح هفت میلیارد از سید حسین چاوشی ونی، با کسب امتیاز لازم در رشته هنر رتبه اول این مرحله را به دست آورد.
وی تصریح کرد: برای مرحله کشوری جشنواره جوان خوارزمی، پنج اثر از ناحیه سوم شهر اصفهان، چهار اثر از ناحیه یک شهر اصفهان و از ناحیه های دو و پنج اصفهان، شهرستانهای باغبادران، خمینی شهر و کاشان هر کدام یک اثر معرفی شده بود که فاطمه رستمی مبارکه نیز موفق به کسب رتبه دوم شد.
مکاریان تاکید کرد: شناسایی و پرورش دانش آموزان پژوهشگر، فرصتی است تا نسل آینده ساز به این باور برسند که می‌توانند مسائل واقعی اطراف خود را تشخیص داده و با افقی دید بازتری برای آن راه حل ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار