خدمات مدارس غیر دولتی به آموزش و پرورش غیر قابل انکار است

کاشمر(پانا)-مدیر آموزش پرورش کاشمر اعلام کرد خدمات مدارس غیر دولتی به آموزش و ‏پرورش غیر قابل انکار است که این موفقیت ها با همت و تلاش و برنامه ریزی میسر شده ‏است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
خدمات مدارس غیر دولتی به آموزش و پرورش غیر قابل انکار است

علی طاهریان مدیرآموزش و پرورش کاشمر، همزمان با هفته مدارس غیر دولتی به همراه تعدادی از مسئولین در محل دبستان غیردولتی گوهران حضور یافته و با عباس غیورمقدم مدیر مدرسه گوهران و نماینده مدارس غیر انتفاعی دیدار کرد.

مدیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از مجموعه عوامل مدرسه گفت: اینجانب بر خود فرض می دانم ضمن تبریک این هفته،از تلاشهای وافر و همت ستودنی این مجموعه بزرگ شامل موسسین و مدیران محترم و همکاران آموزشی و اجرایی که بی گمان دشواریهای بسیاری را با فروتنی و نیک خواهی ستودنی بر خود هموار کرده و به قدر مقدور همگان را از ثمره تلاشهای بی وقفه شان بهره مند ساخته اند، سپاس گزاری کنم.

طاهریان افزود: مدارس غیر دولتی زمینه مشارکت جویی و مشارکت پذیری را در آموزش و پرورش توسعه می دهند و فرهنگ مشارکت را نهادینه می‌کنند که این امر ‌بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: خدمات مدارس غیر دولتی به آموزش و پرورش غیر قابل انکار است که این موفقیت ها با همت و تلاش و برنامه ریزی میسر شده است.

گفتنی است در این دیدار حامد ناصری معاون پرورشی وتربیت بدنی، احمدی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، رمضانی کارشناس مدارس غیردولتی و رجبی مسئول حراست و رنجبرکارشناس حقوقی و حسینی از شورای موسسان مدارس غیر دولتی نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار