حضور واعظی و ربیعی به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در منزل شهید فخری‌زاده

تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و علی ربیعی، سخنگوی دولت دوشنبه شب به نمایندگی از طرف رئیس‌جمهوری با حضور در منزل شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته کشور با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور واعظی و ربیعی به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در منزل شهید فخری‌زاده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در دیدار با همسر و فرزندان شهید فخری‌زاده ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهوری به خانواده معظم شهید تاکید کرد: شهید فخری‌زاده سراسر عمر پربرکت خود را در جهت خدمت به ملت و توسعه علم و دانش این مرز و بوم سپری کرد و در همین راه جان خود را فدای ملت کرد و راه این شهید بزرگوار باید به یک مکتب برای جوانان و آینده سازان کشور تبدیل شود.

واعظی با بیان اینکه عمر پربرکت ایشان باعث تحول و نوآوری در عرصه علمی کشور شده و دشمنان ملت ایران را عصبانی کرده بود، گفت: بی‌تردید شهادت ایشان نیز موجب تحول در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری کشور خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: ایشان متعلق به همه ملت ایران بودند و نمی‌توانیم اجازه دهیم خون مطهر یک دانشمند برجسته علمی که عمر خود را در راه خدمت به ملت سپری کرد، پایمال شود.

واعظی تصریح کرد: وظیفه همه ما و مسوولین است که همانطوری که در پیام مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و دیگر مقامات به آن تاکید شده، راه شهید ادامه یابد و تردیدی وجود ندارد که انتقام خون شهید گرفته خواهد شد.

همسر و فرزندان شهید فخری‌زاده نیز با قدردانی از پیام تسلیت رئیس‌جمهوری و همچنین حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و سخنگوی دولت به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در منزل شهید، بر ادامه راه شهید و شناسایی و محاکمه عاملان این جنایت تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار