مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

همکاری ۵۰۹ مورد از تشکل ها و مجامع استان زنجان با کمیته امداد

زنجان (پانا) - در حال حاضر ۵۰۹ مورد از تشکل ها و مجامع فعال استان در قالب بنگاه های اقتصادی، اتحادیه ها، هیأت های مذهبی، حسینیه ها،کانونهای فرهنگی و هنری و ... از طریق مراکز نیکوکاری در حوزه رسیدگی به خانواده های نیازمند در برنامه های اجرایی این نهاد مشارکت می کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
همکاری ۵۰۹ مورد از تشکل ها و مجامع استان زنجان با کمیته امداد

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد در بهره گیری از ظرفیت تشکل ها و مجامع استان در حوزه فقرزدایی، گفت: توسعه بعد مردمی این نهاد با هدف مردمی و اجتماع محور کردن فرآیند فقرزدایی و توانمندسازی از اولویت های مهم کمیته امداد استان زنجان در حوزه رسیدگی به نیازمندان است.

وی با بیان اینکه با همین رویکرد ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری با مدیریت داوطلبانه و مردمی از اقدامات مهم کمیته امداد استان زنجان در این بخش است، افزود: شناسایی سایر ظرفیت های مردمی در حوزه فعالیت های خیرخواهانه به ویژه شناسایی و هدایت هدفمند فعالیت تشکل ها و مجامع از طریق مراکز نیکوکاری به سمت برنامه های اجرایی این نهاد از اقدامات دیگر صورت گرفته در بخش توسعه بعد مردمی کمیته امداد است.

صفری با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۹ مورد از تشکل ها و مجامع فعال استان در قالب بنگاه های اقتصادی، اتحادیه ها، هیأت های مذهبی، حسینیه ها،کانونهای فرهنگی و هنری و ... از طریق مراکز نیکوکاری در حوزه رسیدگی به خانواده های نیازمند در برنامه های اجرایی این نهاد مشارکت دارند، تصریح کرد: با برقراری ارتباط نظام مند از طریق مراکز نیکوکاری با این تشکل ها و مجامع تلاش می شود همکاری و هم افزایی منابع در این بخش با هدف بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای ارائه خدمات هدفمند به نیازمندان شکل گرفته و اثربخشی خدمات ارائه شده به اقشار نیازمند ارتقاء داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار