رئیس کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد:

ضرورت کنترل مجرمان حرفه ای و خطرناک در راستای پیشگیری از تکرار جرم

زنجان (پانا) - حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار بر اجرای دقیق دستورالعمل کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار که دو سال از ابلاغ و اجرای آن می گذرد تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت کنترل مجرمان حرفه ای و خطرناک  در راستای پیشگیری از تکرار جرم

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه برای کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار داشتن اطلاعات دقیق و بروز و ثبت آنها در سامانه جامع امری لازم و ضروری است گفت: با گذشت دو سال از ابلاغ و اجرای این دستورالعمل در برخی حوزه ها نواقصات و عقب ماندگیهایی وجود دارد که برای رسیدن به جامعه هدف، رفع ایرادات و اصلاحات بایستی اقدامات مناسبی را انجام دهیم.
رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: کنترل مجرمان حرفه ای و خطرناک در راستای پیشگیری از تکرار جرم بایستی در دستور کار ستاد و ضابطین قرار گیرد چرا که برای این امر و رصد مجرمان سابقه دار داشتن داده های دقیق بسیار با اهمیت است.
رئیس شورای قضائی استان زنجان با اشاره به اینکه بایستی تفکیک و دسته بندی مجرمان سابقه دار و خطرناک بر اساس سوابق، نوع جرم و مشخصات دقیق در سامانه انجام شود که با این کار کنترل و رصد مجرمان آسانتر خواهد شد.
صادقی نیارکی در ادامه برگزاری جلسه توجیهی و آموزشی برای نمایندگان ضابطین و اشرافیت کامل بر موضوع و کار با سامانه را مورد تأکید قرار داد و افزود: این امر بایستی تا پایان آذر ماه صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار