حیف بود «اوس موسی» خراب شود

تهران (پانا) - هدایت هاشمی ـ بازیگر تئاتر و تلویزیون ـ در فصل هایی از سریال «پایتخت»، ایفاگر نقش «اوس موسی» بوده است. این روزها «پایتخت 3» با بازی او در حال پخش از آی فیلم است. این بازیگر درباره نقشش می گوید اوس موسی در بهترین جای سریال «پایتخت» وارد شد و در بهترین جای آن از سریال خارج شد. حیف بود با حضور اضافه اوس موسی در فصل‌های بعدی پایتخت، این شخصیت خراب شود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
حیف بود «اوس موسی» خراب شود

به‌ گزارش روابط‌عمومی آی‌فیلم، هاشمی درباره نقشش گفت: اوس موسی برای من نمود بارز یک شخصیت کامل بود و به اندازه خودش و در جایگاه خودش دانایی کافی داشت.

این بازیگر با اشاره به اینکه قبل از سریال «پایتخت» تجربه کار با سیروس مقدم را داشته و سریال «چک برگشتی» برایش یکی از بهترین کارهایش شد، ابراز کرد: تجربه کار با سیروس مقدم آنقدر جذاب بود که حتی اگر نقش کوتاه‌تری از نقش اوس موسی را به من پیشنهاد می‌دادند، هم می‌پذیرفتم.

وی افزود: بار اولی که آقای مقدم برای بازی در «پایتخت ۳» مرا دعوت به کار کرد، به ایشان گفتم که تماشای «پایتخت» در ایام عید آنقدر لذت دارد که من دیگر دوست ندارم خودم در «پایتخت» بازی کنم. من خودم بیننده پروپاقرص پایتخت بودم، ولی به دور از شوخی، تمام دغدغه‌ام در خصوص اوس موسی این بود که چطور اوس موسی را بازی کنم تا مخاطبی که این همه سریال «پایتخت» را دوست دارد، من را پس نزند که خوشبختانه همین طور هم شد و مخاطب اوس موسی را دوست داشت.

هاشمی با بیان اینکه قشنگی و زیبایی یک نقش به این است که به موقع آغاز شود و به موقع به پایان برسد، از ادامه نیافتن بازی‌اش در فصل‌های بعدی «پایتخت» ابراز رضایت کرد و گفت: اوس موسی در بهترین جای سریال پایتخت وارد شد و در بهترین جای آن از سریال خارج شد. حیف بود با حضور اضافه اوس موسی در فصل‌های بعدی پایتخت، این شخصیت خراب شود.

اوس‌موسی «پایتخت» در پاسخ به اینکه کدام فصل سریال را بیشتر دوست دارد، اظهار کرد: واقعیت این است که برای من همه فصل‌های «پایتخت» جذاب است و نمی‌شود یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. عوامل سریال «پایتخت» بسیار کاربلد و حرفه‌ای هستند و موفقیت‌شان در سریال «پایتخت» هم نشأت گرفته از همین است و من بسیار خوشحالم که عضوی از این گروه خوب بودم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار