رییس اداره بهزیستی ملارد:

توزیع پوشاک به مناسبت هفته جهانی افراد کم‌توان

ملارد(پانا)- در راستای اجرای طرح همایش همدلی و به مناسبت هفته جهانی افراد دارای کم‌توانی‌، ۲۰۰ بسته پوشاک گرم زمستانی جهت مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ملارد توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع پوشاک به مناسبت هفته جهانی افراد کم‌توان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم ضمن اشاره به آغاز فصل سرما و لزوم توجه هر چه بیشتر به مشکلات جامعه هدف با توجه به شرایط موجود گفت: تعداد ۲۰۰ بسته پوشاک شامل لباس گرم زمستانی به همت معاونت مشارکتهای مردمی این اداره و توسط خیرین جهت مددجویان و افراد دارای کم‌توانی‌ تحت پوشش این اداره، تهیه شده و بر حسب نیاز این افراد توزیع می‌شود.
او در ادامه توضیح داد: از آغاز طرح همدلی و همینطور پازل همدلی تاکنون اقدامات بسیاری از جمله توزیع بسته مواد غذایی، لوازم التحریر، وسایل گرمایشی و ... توسط حوزه مشارکتهای مردمی صورت گرفته و در همین راستا و با توجه به گرامیداشت هفته جهانی افراد کم‌توان نیز اقداماتی جهت توزیع بسته مواد غذایی و پوشاک انجام شد تا بتوانیم با یاری یکدیگر در این شرایط سخت با توجه به شیوع بیماری کرونا، گوشه ای از مشکلات جامعه هدف را حل کنیم.

خیرین گرامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب بانک مرکزی ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ به نام مشارکتهای مردمی بهزیستی واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار