لیگ برتر ایران؛ پیکان مسیر شگفتی‌سازی را سد کرد

تهران (پانا) - در دیدارهای ابتدایی دومین روز از هفته پنجم لیگ برتر، تراکتور و سایپا به امتیاز خانگی رضایت دادند و گل گهر اولین باخت فصل را پذیرفت.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ پیکان مسیر شگفتی‌سازی را سد کرد

دومین روز از هفته پنجم لیگ برتر ایران با برگزاری 3 بازی در شهرهای تبریز، سیرجان و تهران شروع شد.

در مهم‌ترین بازی این ساعت، تیم پرستاره تراکتور تبریز در ورزشگاه اختصاصی‌اش از شاگردان جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان میزبانی کرد و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید تا روند تساوی‌های متوالی فولاد در دیدارهای خارج از خانه ادامه داشته باشد و این تیم برای پنجمین بازی متوالی دیدارهای خارج از خانه را با تساوی به پایان رساند.

در بازی‌های همزمان، گل گهر سیرجان شگفتی‌ساز هفته‌های ابتدایی لیگ برتر با هدایت امیر قلعه‌نویی روبروی پیکان تهران قرار گرفت و در دیداری جذاب تن به شکست دو برد یک داد تا نوار نباختن‌های گل گهر در دیدارهای رسمی پس از 10 بازی پاره شود و اولین شکست فصل به نام امیر تیم ژنرال سابق استقلالی‌ها ثبت شود.

سایپا تهران هم پس از 7 سال مقابل تیم تازه لیگ برتری شده و ته جدولی مس رفسنجان ایستاد اما به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید.

در ادامه دیدارهای دومین روز از هفته پنجم لیگ برتر، دیدار آلومینیوم اراک با ماشین‌سازی در شهر اراک و جدال استقلال تهران و ماشین‌سازی در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار