تاکید فرماندار ری بر استفاده از ظرفیت مساجد و نیروهای جهادی در اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی

شهر ری(پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی محله محور و مردمی است که با رویکرد هر خانه یک پایگاه سلامت، برای غربالگری و شناسایی مبتلایان بسیار مفید و موثر است و در این طرح می توان از ظرفیت پزشکان جهادی، نیروهای مردمی و همچنین ظرفیت گروه‌های فعال در مساجد برای مقابله با کرونا استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندار ری بر استفاده از ظرفیت مساجد و نیروهای جهادی در اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه گفت: با اجرای محدودیت‌های جدید از اول آذرماه در شهرستان ری و همچنین با مشارکت و همراهی مردم و اصناف، در حال حاضر در شهرستان وضعیت بیماری کرونا تا حدودی کنترل شده است.
معاون استاندار تهران افزود: تامین سلامت مردم در شرایط کنونی و با توجه به وضعیت اقتصادی ناشی از تحریم و بیماری کرونا، از اولویت‌های دولت است و همراهی مردم در رعایت محدودیت‌ها نیز به مهار بیماری کرونا و به تبع آن ادامه فعالیت‌های اقتصادی می‌انجامد.
توکلی کجانی بیان کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طرحی محله محور و مردمی است که با رویکرد هر خانه یک پایگاه سلامت، برای غربالگری و شناسایی مبتلایان بسیار مفید و موثر است و در این طرح می‌توان از ظرفیت پزشکان جهادی، نیروهای مردمی و همچنین ظرفیت گروهای فعال در مساجد برای مقابله و کنترل کرونا استفاده کرد.

فرماندار ری اظهار کرد: تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست‌های گسترده، بیماریابی و قرنطینه و رصد هوشمند بیماران، آموزش و اطلاع‌رسانی، محافظت از گروه‌های آسیب‌پذیر و همچنین افزایش درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری از اهداف و راهبردهای مهم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است که با جلب مشارکت مردم زمینه تحقق آن صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار