اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان آسیا

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای درباره سیستم حضور تماشاگران در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از آن که اخباری مبنی بر ارائه مجوز برای حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جنوب دوحه قطر منتشر شد، هواداران پرشور پرسپولیس سوالاتی در مورد چگونگی همراهی تیم داشتند. در این راستا، پیگیری‌های مدیریت باشگاه آغاز شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به سوالات باشگاه پرسپولیس به صورت شفاهی عنوان کرد هیچ تماشاگری از هیچ نقطه دنیا نمی‌تواند صرفا برای تماشای فینال لیگ قهرمانان راهی قطر شود و در صورت دریافت ویزا و ورود به این کشور، باید بین یک تا دو هفته در قرنطینه کامل به سر ببرد.

به بیان دیگر، تنها ساکنان کشور قطر و افرادی که تست‌های مربوط به کرونا را با نتیجه منفی پشت سر گذاشته‌اند، آن هم در شرایط خاص مجوز ورود به ورزشگاه را دارند .

با این حال پیگیری مدیریت باشگاه ادامه دارد و همچنان در انتظار ابلاغ کتبی و شرایط و ضوابط ورود تماشاگران به ورزشگاه از سوی مسئولان برگزاری بازی هستیم.

بدیهی است تنها یک کاروان از ایران متشکل از بازیکنان، اعضای کادرفنی و مسئولان مرتبط و طبق ظرفیت اعلامی به قطر سفر خواهد کرد و از لحظه ورود به دوحه، تمام افراد حاضر در این کاروان، تا زمان بازگشت به ایران در یک حباب پزشکی و قرنطینه کامل قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار