تعلیم و تربیت درسایه کرونا و معضلات آن

رودهن(پانا) - مدرسه حلقه اتصال آموزش و پرورش با دانش آموز و خانواده و اطمینان بخش برای استمرار فعالیت‌های آموزشی در نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۱۴۴۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تعلیم و تربیت درسایه کرونا و معضلات آن

شیوع کرونا ویروس در جهان و کشور ما به دغدغه خاص برای همگان تبدیل شده و در این میان تحصیل دانش‌آموزان بدون حضور در مدارس و فضای مجازی نیز از مهم‌ترین مسائل خانواده‌ها و کادر آموزشی مدارس‌ است.

در این راستا نادری مدیر دبیرستان پسرانه ابن‌سینا ازآموزش و پرورش رودهن به بیان نقطه‌نظرات خود در رابطه با شرایط تحصیل در سایه کرونا پرداخت.

نادری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: دررابطه با شرایط تحصیل در دوران کرونا ویروس سخن زیاد گفته شده و ما هم بر مبنای دستور‌العمل‌های آموزش و پرورش منطقه گروه‌های کلاسی را در شبکه شاد در حال اجرا داریم، ولی با پیش‌بینی مشکلات احتمالی، از جمله سرعت اینترنت و موارد دیگر تصمیم گرفتیم در کنار شاد از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز در فضای مجازی نیز استفاده کنیم تا خللی در امر آموزش دانش‌آموزان ایجاد نشود.

این مدیر مدرسه گفت: سابق بر این هر روز صبح که در مدرسه باز می‌شد و از پشت پنجره جنب و جوش دانش‌آموزان را می‌دیدم و گفت‌ و گو با همکاران را داشتم و به کلاس‌ها سر می ز‌دیم، خدا را شاکر بودم ولی اکنون با توجه به قرار گرفتن در موقعیت کرونایی فقط حیاط و کلاس‌های خالی را نظاره‌گر هستم و مدرسه در سکوت و آرامش عمیقی قرار دارد.

مدیر واحد آموزشی ابن سینا از آموزش و پرورش رودهن خاطرنشان کرد: به نظر من تدریس رو در رو برای دانش‌آموزان موثرتر است، نگران هستم در دوران پس از کرونا به تنهایی و نداشتن ارتباط با دوستان عادت کنیم و امیدوارم هرچه زودتر از این ویروس ویرانگر نجات پیدا کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: محمدیاسین تاج آباد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار