در دیدار با امام جمعه زنجان صورت گرفت:

اهداء ۴۵۲ دستگاه تبلت به دانش آموزان

زنجان (پانا) - ​​​​​​​در دیدار امام جمعه با مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ مسائل و‌مشکلات آموزشی دانش آموزان محروم بررسی شد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اهداء ۴۵۲ دستگاه تبلت به دانش آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، در این دیدار آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نباید تربیت جوانان قطع و دچار رخوت شود. نبض زندگی آموزش باید در محیط‌های آموزشی منظم بزند.

خاتمی افزود: مخصوصاً در مناطق محروم و در بین اقشار محروم استعدادهای درخشان وجود دارد که با توجه به مقطع تحصیلی، بیشتر آینده سازان بزرگ جامعه و بخشی از تاریخ سازان جامعه خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین تصریح کرد: هرچه بیشتر در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنید برای آینده‌ جامعه تلاش کرده اید.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق روشن صدقه توجه به آموزش دانش‌آموزان محروم و حمایت مالی از آن ها است، از خیرینی که دلسوزانه نسبت به وضعیت دانش آموزان حساس و پیگیر هستند قدردانی کرد.

در این دیدار حسن مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر ویژه از حمایت های حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، به خصوص در زمینه تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند از پیگیری های مستمر و برنامه های مدون آتی برای رفع دغدغه های اولیا در خصوص آموزش نسل آینده استان خبر داد.

مظفری اظهار امیدواری کرد: این مهم با تعامل سازنده بین آموزش و پرورش با سایر نهادها و ارگان ها، نمایندگان مجلس و همراهی امام جمعه به بهترین شکل محقق شود.

در این دیدار همچنین مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از اهدا ۴۵۲ دستگاه تبلت به ارزش ۱۳میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت استان جهت بهره مندی از آموزش های فضای مجازی خبر داد.

در این جلسه همچنین به پنج دانش آموز به صورت نمادین پنج تبلت اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار